اعتماد به نفس

آموزش راهکارهای اصولی برای داشتن اعتماد به نفس

اعتماد به نفس

آموزش راهکارهای اصولی برای داشتن اعتماد به نفس

  • ۰
  • ۰

در ادامه مطالب جذاب اعتماد به نفس، در این مقاله یک چک لیست کاملا جدید برای سنجش اعتماد به نفس ارائه می دهیم. به 16 سوال کوتاه زیر پاسخ دهید تا سطح اعتماد بنفستان را مشخص کنید.

اعتÙ?اد بÙ? Ù?Ù?س

1-افراد دیگر بهتر یا خوش بخت تر از من نیستند

بله    خیر

2-من خودم را همینطور که هستم میپذیرم و با خودم خوشحالم

بله    خیر

3-از اجتماعی بودن لذت میبرم

بله    خیر

4-من لایق دوست داشتن و احترام هستم

بله    خیر

5-احساس ارزش میکنم

بله    خیر

6-نیازی ندارم که دیگران به من بگویند کار خوبی انجام داده ام

بله    خیر

...

ادامه متن را در لینک اصلی  زیر بخوانید:

جدیدترین چک لیست آزمون اعتماد بنفس

  • ۹۸/۰۵/۱۹
  • negin shakeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی